کلینیک ساختمانی به تام

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ؛ یک اتاق خواب مجلل و آرام را تصور کنید، اتاقی که در آن همه چیز  از عطر و بوی هوا تا ملافه‌‌های روی تخت به دقت انتخاب شده باشند تا احساس آرامش و یک خواب دل‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا نکاتی کوچک و کلیدی را برای دکوراسیون خلاقانه و حرفه ای برای داشتن اتاق خوابی بهتر بیان می‌کنیم(+)

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چه چیزهایی را در پاتختی نگه دارید؟

پاتختی خود را ساده نگه دارید، تنها چند مورد از اقلام زیر برای استفاده موقع خواب و در دکوراسیون اتاق خواب کافی است:

  • گلدانی کوچک گل های طبیعی
  • کتاب
  • شمع (خاموش) با رایحه ای آرامش
  • فنجان چای گیاهی و یا تنگ آب

در دکوراسیون داخلی راحتی را اولین اولویت خود قرار دهید

روتختی با تزئینات بیش از حد مانند پولک دوزی و یا جنس ضخیم و سفت، از آرامش خواب شبانه شما می‌کاهد. در هنگام انتخاب ملافه، مطمئن شوید که هر آنچه که شما انتخاب می‌نمایید، قابل لمس و لذتبخش است باشد. مانند روتختی‌های پنبه‌ای، ساتین پنبه بسیار نرم و صاف، ابریشمی و … . بهتر است در انتخاب روتختی و دکوراسیون  اتاق خواب فصل و دما را نیز در نظر بگیرید.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است اتاق خواب فرش داشته باشد یا نه؟

قدم گذاشتن روی یک فرش نرم و مخملی، به ویژه اول صبح می تواند در افراد خلق و خوی آرام‌تری ایجاد کند. با این حال، اگر شما به گرد و غبار آلرژی دارید، با وجود فرش و موکت ممکن است اتاق گرد و غبار بگیرد و در این شرایط بهتر است در طراحی دکوراسیون این گزینه را کنار بگذارید.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب در مورد تلویزیون تجدید نظر کنید!

نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش تلویزیون در دکوراسیون اتاق خواب، ممکن است مشکلاتی را در به خواب رفتن ایجاد کند. تلویزیون (و دستگاه های  دیگر) را دور از اتاق خواب قرار دهید. در عوض سعی کنید قبل از خواب یک کتاب واقعی (بر روی کاغذ واقعی، نه یک کتابخوان الکترونیکی!) بخوانید.

کلینیک ساختمانی به تام

  • ۹۶/۰۲/۳۰
  • behtam behtam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی