کلینیک ساختمانی به تام

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت لوکس کد KROMA 603 از سری درب های ضد سرقت مدل KROMA SERIES DOORS برند مشهور آنکارا چیلیک کاپی می باشد . این سری از درب های این شرکت دارای 11 مدل مختلف می باشند.

در این قسمت به صورت کلی ویژگی ها و مزایای درب ضد سرقت بررسی می کنیم(+)

درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که جلوی ورود سارقین را گرفته و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد. درب ضد سرقت می تواند به ایجاد امنیت بیشتر ساختمان ها و خانه ها کمک بزرگی کند. درب ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی، استحکام بسیار زیادی دارد. با نصب این گونه از درب ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید.

درب ضد سرقت عایق صدا می باشد. از دیگر مزایای این درب ها می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد.

درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی علاوه بر اینکه مقاوم ترند ، از امنیت بالاتری نیز برخوردار هستند . قفل های به کار رفته در درب های ضد سرقت بسیار قوی و محکم هستند و در صورت قفل بودن ، باز کردن درب تقریبا غیر ممکن است .

اجزای درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت از مهمترین و اصلی ترین اجزا درب ضد سرقت هستند ، بنابراین در هنگام انتخاب درب ضد سرقت باید دقت ویژه ای به قفل ها داشت . علاوه بر این لولا های درب های ضد سرقت از سمت خارج یا هر دو طرف پنهان است که این خصیصه از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا جلوگیری می کند (+)

درب های ضد سرقت از چندین لایه متفاوت شکل گرفته است که به طور معمول جنس لایه داخلی آن از فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف همانند MDF ، HDF ، شیشه ، فلز و … روکش شده است . به منظور امنیت بیشتر و هم چنین عایق صدا و حرارت کردن این درب ها ، در فضاهای خالی از پشم سنگ استفاده می کنند .

لایه های تشکیل دهنده درب ضد سرقت

به طور معمول در داخل لنگه درب های ضد سرقت ، یک ورق فلزی بسیار مقاومی وجود دارد که باعث غیر ممکن شدن نفوذ هر نوع وسیله ای می شود . قفل ها و یراق آلاتی که در این درب ها استفاده میشود با درب های معمولی تفاوت بسیاری دارد و از نوع گاو صندوقی می باشند ، به این صورت که برای متصل کردن لنگه در به چارچوب از دو یا سه قفل استفاده می شود .

در هر دو سمت درب ، در بخش های داخلی تر ، عایق های صوتی قرار می گیرند و در انتها نیز به منظور ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب از سنگ پشم نسوز استفاده می گردد . برای رویه درب های ضد سرقت به طور معمول از MDF ساده ، طرح دار و برجسته استفاده می شود که ضخامت های آن بین 8 تا 14 میلی متر است . روکش های MDF به صورت رنگ یا روکش PVC قابل نصب هستند .

در هنگام انتخاب درب باید توجه داشت که اگر درب مورد نظر در معرض نور خورشید و یا در هوای آزاد قرار دارد ، باید دربی را انتخاب کنید که دارای روکش MDF رنگ شده باشد تا پس از گذشت زمان ، تغییر رنگ ندهد . همچنین چارچوب این درب ها بهتر است چارچوب های فلزی که به وسیله رنگ کوره ای رنگ شده است ، باشد و دور تا دور لنگه های این چارچوب ها با زوار های پلاستیکی پوشیده شود تا از ورود گرد و غبار و همچنین صدا به داخل منزل جلوگیری شود .

مزایای درب ضد سرقت ترک اصل :

در ضد سرقت دارای مزایا بسیاری است که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم (+)

  • عایق صدا
  • عایق حرارت در برابر آتش تا 4 ساعت و تا دمای 800 درجه سانتی گراد
  • مقاوم در برابر برش و فشار
  • عایق سرما ، گرما ، رطوبت
  • مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر
  • مقاومت نسبی در برابر وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی همانند : زلزله ، آتش سوزی و…
  • ایجاد امنیت بالا در برابر سارقان
  • با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی درب های ضد سرقت ، باعث ایجاد شبکه مستحکم با مقاومتی فولادی می شود که این امر موجب ضد برش ، ضد مته ، ضد اسید وضد رطوبت شدن این درب ها میشود .

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

درب های ضد سرقت با توجه به قابلیت های فراوان از جمله امنیت در کنار زیبایی بصری و لوکس بودن دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند و میتوانید با جستجو در کلینیک ساختمانی های آنلاین معتبر درب ضد سرقت ارزان با کارایی مناسب را انتخاب کنید . قیمت درب های ضد سرقت بر حسب تنوع آن متفاوت است . البته مشخصا قیمت درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی متفاوت است.

نحوه خرید درب ضد سرقت ترک اصل

  • behtam behtam