کلینیک ساختمانی به تام

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ؛ یک اتاق خواب مجلل و آرام را تصور کنید، اتاقی که در آن همه چیز  از عطر و بوی هوا تا ملافه‌‌های روی تخت به دقت انتخاب شده باشند تا احساس آرامش و یک خواب دل‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا نکاتی کوچک و کلیدی را برای دکوراسیون خلاقانه و حرفه ای برای داشتن اتاق خوابی بهتر بیان می‌کنیم(+)

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب چه چیزهایی را در پاتختی نگه دارید؟

پاتختی خود را ساده نگه دارید، تنها چند مورد از اقلام زیر برای استفاده موقع خواب و در دکوراسیون اتاق خواب کافی است:

  • گلدانی کوچک گل های طبیعی
  • کتاب
  • شمع (خاموش) با رایحه ای آرامش
  • فنجان چای گیاهی و یا تنگ آب

در دکوراسیون داخلی راحتی را اولین اولویت خود قرار دهید

روتختی با تزئینات بیش از حد مانند پولک دوزی و یا جنس ضخیم و سفت، از آرامش خواب شبانه شما می‌کاهد. در هنگام انتخاب ملافه، مطمئن شوید که هر آنچه که شما انتخاب می‌نمایید، قابل لمس و لذتبخش است باشد. مانند روتختی‌های پنبه‌ای، ساتین پنبه بسیار نرم و صاف، ابریشمی و … . بهتر است در انتخاب روتختی و دکوراسیون  اتاق خواب فصل و دما را نیز در نظر بگیرید.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است اتاق خواب فرش داشته باشد یا نه؟

قدم گذاشتن روی یک فرش نرم و مخملی، به ویژه اول صبح می تواند در افراد خلق و خوی آرام‌تری ایجاد کند. با این حال، اگر شما به گرد و غبار آلرژی دارید، با وجود فرش و موکت ممکن است اتاق گرد و غبار بگیرد و در این شرایط بهتر است در طراحی دکوراسیون این گزینه را کنار بگذارید.

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب در مورد تلویزیون تجدید نظر کنید!

نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش تلویزیون در دکوراسیون اتاق خواب، ممکن است مشکلاتی را در به خواب رفتن ایجاد کند. تلویزیون (و دستگاه های  دیگر) را دور از اتاق خواب قرار دهید. در عوض سعی کنید قبل از خواب یک کتاب واقعی (بر روی کاغذ واقعی، نه یک کتابخوان الکترونیکی!) بخوانید.

کلینیک ساختمانی به تام

  • behtam behtam
  • ۰
  • ۰

قفل دیجیتال

1- با وجود این مدل از قفل‌های دیجیتال شما دیگر به کلید نیازی ندارید:

 

* کلید شما کد شماست و کد شما در امن ترین مکان یعنی در ذهن شماست.

 

* بـرای دسترسی بـه قفل دیجیتال علاوه بر رمز می‌توانید با استفاده از کـارت، کلید مغنـاطیسی و یا اثـر انگشت خود به قفـل الکترونیکی دسترسی داشته باشید.

 

                               

2- دیگر نگران ماندن پشت درب منزل خود نباشد:

 

* با وجود این مدل قفل‌های دیجیتال دیگر نگران گم‌کـردن کلید منزل خود و یا جـاگـذاشتن آن در مکـان‌های عمومی نخواهید بود و دیگر استرس ماندن پشت درب منزل خود را نخواهید داشت (باز نمودن درب منزل با کمک رمز، کارت و یا اثر انگشت بدون نیاز به کلید مکانیکی).

 

 

3- در صورت استفاده از این مدل قفل‌های دیجیتال دیگر نگران قفل کردن درب منزل خود نباشید:

 

* با وجـود این مـدل قفل‌های الکترونیکی دیگر نیازی نیست که هر باری که از منزل خود خارج می‌شوید درب منزل خود را قـفل نمایید، بـا استفاده از این مـدل قفل‌های دیجیتال بعد از هر بار بسته شدن درب، دستگاه به صورت خودکـار قفل می‌شود (قفل اتوماتیک) و از بیرون مـنزل کسی نمی‌تواند به قفـل شما دسترسی داشته بـاشد و آن را باز نماید، ولی از داخـل مـنزل بـه راحتی می‌توانید با استفاده از دستگیره درب را باز کنید.

 

4- دیگر نگران امنیت منزل خود نباشید:

 

*این مدل قفل‌های دیجیتال دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را افزایش می‌دهند:

 

- سیتم ضد سرقت: در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیکی آلارم دستگاه به صدا در می‌آید.

 

- سیستم ضد شوک: در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز به دستگاه سیستم قفل الکترونیکی بصورت خودکار برای چند ثانیه خاموش می‌شود.

 

- سیستم اعلام حریق: در صورت بروز آتش‌سوزی در محل، دستگاه به شما هشدار می‌دهد.

 

- مجهز به قفل کودک: این سیستم به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند خود از منزل نباشید.

 

- مجهز به قفل امنیتی: با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن کارت و رمز بدون اجازه شما نمی‌تواند به قفل دیجیتال دسترسی داشته باشد.

 

5- افزایش زیبایی و جلوه دادن به ساختمان شما:

 

با طراحی زیبا و جذابی که در تولید قفل های دیجیتال بکار رفته،این محصولات نقش بسزایی در افزایش زیبایی و جلوه ساختمان‌های مدرن امروزی بازی می‌کند.

کلینیک ساختمانی به تام وارد کننده انواع قفل دیجیتال

  • behtam behtam
  • ۱
  • ۰

کلینیک ساختمانی چیست؟

کلینیک ساختمانی یک مکان یا سازمان می باشد که در آن به ارائه محصولات ساختمانی ،خدمات ساختمانی ، خدمات فنی و مهندسی ساختمان ،خدمات اجرایی ساختمان ،ساختمان سازی ،آموزش نیروهای فعال در صنعت ساختمان  و مشاوره تخصصی  به ساختمان سازان و مهندسین ساختمان می پردازد.

حوزه های فعالیت های ساختمانی

فالیت های جانبی دیگری در صنعت ساختمان

  • حوزه خرید و فروش و رهن و اجاره املاک
  • حوزه تهیه و فروش بانک های اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت
  • حوزه بانک های اطلاعاتی تولید کنندگان و تامین کنندگان صنعت ساختمان

انواع کلینیک ساختمانی

از آنجا که تعداد محصولات و خدمات در ساخت یک ساختمان تعداد بالایی می باشد لذا راه اندازی و ایجاد یک کلینیک ساختمانی مستلزم همکاری تعداد زیاد نیروی انسانی و مدیریت قوی و سرمایه کاری بالا می باشد. لذا بسیاری از شرکت ها صرفا در یک حوزه از صنعت ساختمان  فعالیت می نمایند .

  • کلینیک ساختمانی فعال در فروش مصالح پایه
  • کلینیک ساختمانی فعال در حوزه تاسیسات مکانیکی ساختمان تاسیسات آب ،تاسیسات فاضلاب ،تاسیسات گاز،سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • کلینیک ساختمانی فعال در دکوراسیون داخلی
  • کلینیک ساختمانی فعال درتجهیزات حمام و آشپزخانه
  • کلینیک ساختمانی فعال در حوزه سازه ساختمان و مصالح سازه

محصولات یک کلینیک ساختمانی

  • مصالح پایه همانند شن و ماسه ،سیمان ، گچ ، تیغه سفال ، آجر فشاری ،پودر سنگ ، بلوک سبک ، موزاییک
  • مصالح سازه ساختمان مانند تیرچه و بلوک ، بتن آماده ،تیرآهن ،میلگرد ، ورق ، ناودانی ، نبشی ، روان کننده  و افزودنی بتن ،عایق سازه ، فوم و یونولیت ، تیرچه کامپوزیت و …
  • تجهیزات حمام و آشبزخانه مانند شیرآلات حمام و آشبزخانه ،کابین روشویی ،توالت فرنگی و توالت ایرانی ، وان و جگوزی ،حوله خشک کن ،کاشی و سرامیک ، سینک ظرفشویی ،ملشین ظرفشویی ، هود آشبزخانه ،گاز ، فر ، قهوه ساز و گرم کن ، ماشین لباسشویی
  • تجهیزات و کالاهای دکوراسیون داخلی مانند کاغذ دیواری ،پارچه دیواری ، دیوار پوش ،پوستر ، پارکت ،لمینت ، قرنیز ، شومینه ،لوستر ،نورپردازی ، کابینت آشپزخانه  ، پتینه و گچ بری
  • کالاها و تجهیزات تاسیسات ساختمان مانند لوله و اتصالات آب ،لوله اتصالات فاضلاب ،لوله واتصالات گاز ،لوله برق،سیم و کابل برق ،کلید و پریز ؛تابلو برق ، فیوز ،پکیج ،شوفاژ ، کولر ، سیستم های تهوه مطبوع ،لوله مانسیمان
  • ابزاآلات ساختمانی مانند بیل ،کلنگ ، فرقون ، استانبولی ، بالابر  ، تخته ،الوار ،داربست فلزی ، دریل برقی ،سنگ فرز ، میکسر بتن ،هیلتی ؛موتور جوش و …

کلینیک ساختمانی در یک نگاه

یک کلینیک ساختمانی کامل می بایست بتواند کلیه خدمات فنی و مهندسی ساختمان  را ارئه نماید و درضمن کلیه ی محصولات ساختمانی را در شوروم  ساختمانی خود ارائه نماید. و همواره در راستای آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ساختمان فعالیت نماید.

کلینیک ساختمانی به تام

  • behtam behtam
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ؛ شاید در سالهای اخیر همه ما بارها و بارها واژه درب ضد سرقت به گوشمان خورده و شاید تصمیم گرفتیم جایگزین درب های معمولی هزینه بیشتری را در نظر بگیریم  و درب های ضد سرقت برای افزایش امنیت محل زندگی و یا محل کار خود خرید و نصب کنیم (+) اما شاید قبل از اقدام به خرید همیشه سوالاتی در ذهن شما مطرح می شود که باید پاسخ درستی به این سوالات متداول قبل از خرید درب ضد سرقت پیدا کنید . ما در این مقاله به تعدادی از سوالات متدوال و عمومی شما در مورد مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت پاسخ می دهیم .

شاید یکی از اولین سوالاتی که در ذهن شما ایجاد میشود این باشد که :

یک درب ضد سرقت خوب دارای چه ویژگی هایی است ؟

آیا یک درب ضد سرقت در واقعیت می تواند امنیت کامل را فراهم کند و  واقعا “ضد سرقت” است ؟

در پاسخ به این سوال ابتدا نگاهی کلی به ویژگی های اصلی یک درب ضد سرقت می اندازیم(+)

 ضد سرقت نسبت به درب های معمولی و قدیمی به علت ساختار خاصی که برای آن تعبیه شده است دارای مقاومت و امنیت بالاتری است . درب  ضدسرقت از نظر ساختار کلی قفل ، لولاو جنس بدنه و رویه آن کاملا متفاوت با درب ورودی چوبی معمولی است. البته درست است که اسم این درب ها درب ضد سرقت است و می تواند مانع ورود افراد و سارقین شود اما در کنار این قابلیت دارای خاصیت ضد حریق و عایق رطوبت ، صدا، گرما و سرما نیز هست (+)


دربشاید بتوانیم بگوییم مهمترین جز یک درب ضد سرقت خوب و کارا قفل در ضد سرقت است . پس یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید درب ضدسرقت  باید به آن توجه کنید انتخاب دربی است که دارای قفلی با کیفیت عالی است.

درب های ضد سرقت معمولا لولای پنهان دارند و معمولا لولا از خارج یا از هر دو طرف نا مشخص و پنهان است . این مساله یکی از راههای کلید جهت حذف امکان باز کردن درب ب وسیله اهرم است (+)

همین طور درب ضد سرقت لای های مختلفی از جنس مواد متفاوت دارد از جمله ام دی اف MDF ، اچ دی افHDF  ،فلز ، شیشه و… که فضای خالی  بین درب هم از پشم سنگ پر میشود که خود این مساله باعث عایق شدن درب در مقابل صدا و حرارت میشود.

پس در پاسخ به این سوال باید بگوییم علاوه بر امنیت زیادی که این درب ها برای منازل مسکونی و اداری فراهم می کنند ، سارقین حتی با دیدن این نوع درب ها فرار را بر قرار ترجیح می دهند ، چون آنها زمان زیادی برای ورود ندارند و همانطور که اشاره کردیم درب های ضد سرقت با دیلم یا هر وسیله دیگری قابل شکستن نیستن و با حضور قفل های کارا و امن امکان باز شدن به راحتی را هم ندارند .

بیشتربخوانید


  • behtam behtam
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی دفتر کار ؛ این روزها کار در خانه به یک روند رو به رشد تبدیل شده است و افراد زیادی به دلایل مختلف علاقه دارند با طراحی خانه قسمتی  از خانه خود را تبدیل به یک دفتر کار کنند. در این مقاله می خواهیم تعدادی ایده طراحی داخلی و نکاتی در مورد طراحی دفتر کار خانگی با یک فضای زیبا و دوست داشتنی همراه با اجزای کاربردی و تزئینی که میتواند در افزایش کارایی شما در انجام کارها در خانه موثر باشد را در کنار هم بررسی کنیم 

ایده هایی برای طراحی یک محیط زیبا و دوست داشتنی همراه با افزایش کارایی و خلاقیت در طراحی داخلی دفتر کار  خانگی

فرقی نمی کند که شما قسمتی از یک میز قدیمی خود را برای دفتر کار درنظر بگیرید یا یک اتاق و فضای کاملا اختصاصی در منزل برای تبدیل خانه به دفتر کار استفاده کنید ، مهم این است که علاوه براینکه با طراحی محیط زیبا و دوست داشتنی باید داستان شخصی خود را به کسی که به آن محیط وارد میشود ارائه دهید این طراحی باید کارایی شما را هم افزایش دهد .

بیشتربخوانید



نویسنده:کلینیک ساختمانی به تام

  • behtam behtam